Zašto je važno razvijati programa vjernosti?
Istovremeno sa Stripe platformom pustili smo i FISCO program vjernosti (beta).
Kroz program vjernosti možete nagraditi vjernost svojih kupaca i omogućiti im skupljanje bodova koje mogu iskoristiti u sljedećim kupnjama, a najvjernijim kupcima možete odobriti i stalni popust.
Vaši kupci mogu se prijaviti u FISCO, pregledati stare se kupnje i kopirati ih u košaricu.
Isto tako, na svojim stranicama mogu dodati više adresa za dostavu (vikendica, roditelji i sl.) kako bi ubrzati kupnju i smanjili moguće greške.
Zašto je važno razvijanje programa vjernosti?
Kupci vjerni vašim proizvodima su najvrjedniji za vaše poslovanje. To su kupci koji u pravilu troše više i trebali bi biti nagrađeni za to.
U nastavku je nekoliko činjenica koje su rezultat svih istraživanja (brojevi se mogu malo razlikovati), a koje potvrđuju koliko je razvijanje programa vjernosti bitno za vaše poslovanje.
Bolje zadržavanje kupaca
Više od 85% kupaca koji se osjećaju cijenjenima ostaje vjerno vašim proizvodima, a oko 80% ih planira potrošiti više.
Više preporuka kupaca
Ako vaši kupci uživaju u prednostima vašeg programa vjernosti, ispričat će to svojim prijateljima i obitelji. Ovaj marketing od usta do usta privlači nove kupce bez ikakvih troškova i može generirati još više prihoda za vaše poslovanje.
Troškovna učinkovitost
Isplativije je za vaše poslovanje zadržati zadovoljne kupce nego steći nove. Stjecanje novog kupca je 5-25 puta skuplje od zadržavanja postojećeg.